poniedziałek, 5 sierpnia 2013

muzeum sztuki w Jeju.


Na początku zeszłego miesiąca miałam okazję gościć w muzeum sztuki Jeju. Kończyła się tam czasowa wystawa "Mój Chagall, twój Picasso" zorganizowana z okazji 4 urodzin muzeum. Wszystkie obrazy, które można było tam zobaczyć przyjechały na wyspę prosto z Wenezueli. A było co oglądać, bo nazwiska Picasso, Chagall, Mondrian czy Warhol powinny być każdemu znane.





Zdjęć w środku oczywiście nie można było robić, ale za to w internecie znaleźć można z łatwością to co widziałam.





Przed muzeum było równie ładnie i ciekawie jak w środku.Pogoda jak zwykle mi dopisała (parasol, który zostawiłam przy wejściu w bardzo sprytnej zamykanej przegródce, nie przydał mi się). A jakby komuś znudziło się już oglądanie poważnej sztuki, zawsze może zrobić kilka kroków w bok i za 100 metrów znajduje się wejście do loveland.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz